معرفی هتل های خوب تور کیش نوروز 97
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هتل آریان کیش

هتل آریان کیش اقامتگاهی چهار ستاره با امکانات رفاهی عالی و لوکس در سال 1378 احداث گردید. این هتل از لحاظ موقعیت جغرافیایی نزدیک به میدان امیر کبیر و در پشت هتل مریم کیش واقع شده است و در قسمت جنوبی این هتل بازار مروارید، در قسمت شرقی بازار پانیذ و پردیس و در قسمت شمالی این هتل مرکز تجاری زیتون واقع شده که از نظر نزدیکی به بازارهای کیش هتل آریان از موقعیت خوبی برخوردار است. از نظر موقعیت ساختمانی، هتل آریان کیش لابی بسیار عالی، محیط مطبوع که آرامش فکری و تعطیلات بسیار مناسبی را به میهمانان تور کیش بهار 97 هدیه می دهد، امکانات رفاهی بسیار مناسب، مکان های عمومی شیک و مکان های تفریحی از جمله رستوران جهت صرف غذاهای داخلی و خارجی، سالن بیلیارد و همچنین امکاناتی نظیر اینترنت پرسرعت را جهت آسایش میهمانان تور کیش نوروز 97 فراهم آورده است. اتاق های هتل آریان کیش نسبت به هتل های چهار ستاره ی دیگر کیش از نظر قیمت مناسب تر می باشد این در حالی است که امکانات رفاهی بسیار مناسبی را نیز به مسافرین محترم ارائه می دهد. هتل آریان کیش دارای حدود 70 اتاق و 42 پرسنل است. فاصله زمانی این هتل تا مرکز شهر 5 دقیقه و تا فرودگاه 10 دقیقه می باشد.

امکانات هتل آریان کیش:

روم سرويس 24 ساعته، کافی شاپ 24 ساعته، سالن كنفرانس مجهز به سيستم صوتى و تصويرى، رستوران های زیبا جهت سرو انواع غذاهاى داخلی و خارجی و دريايى در تور کیش فروردین 97، خشک شویی با کلیه امکانات، سالن اجتماعات، خدمات گردشگرى و تفريحى جزيره، سالن بیلیارد و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل آریان کیش : 02142632 - 88530609

 

هتل آریان کیش

 هتل آریان کیش

 

هتل مريم كيش

هتل پنح ستاره مریم کیش  تور کیش تعطیلات عید نوروز 97 و در اسفند ماه سال 90 به گروه هتل های سورینت پیوست و در اردیبهشت ماه سال 91 بازسازی هتل شروع شد و در روز دوازدهم آبان ماه 92 مورد بهره برداری قرار گرفت. همچنین همزمان با بازسازی هتل سورینت مریم در سال 92 ساخت هتل سورینت مریم دو در کنار آن در 8 طبقه و نمای طراحی شده شبیه به نمای مریم یک شروع شد. این هتل در یکی از میداین اصلی شهر، جنوب شرقی میدان امیر کبیر واقع شده است.

هتل سورینت مریم کیش با نمایی الهام گرفته از معماری اروپایی (باروک) در چهار طبقه طراحی و دارای 56 باب اتاق و سوئیت می باشد و اتاق ها و سوئیت های نظیر: اتاق استاندارد، سوئیت جونیر، سوئیت لوکس و سوئیت پرزیدنشال با امکانات ویژه مانند:سالن نشیمن، سیستم کنترل هوشمند BMS ( وسایل الکترونیکی هر اتاق از جمله: روشنایی، تهویه مطبوع، سرمایش و گرمایش و ... می باشد که همزمان با ورود میهمانان گرامی تور کیش اردیبهشت به صورت خودکار فعال می شود.)، سیستم IPTV( علاوه بر پخش شبکه های تلویزیونی دارای آرشیو دیداری شنیداری، مشاهده صورت حساب، اطلاعات مراکز گردشگری، اعلام اوقات شرعی، اعلام وضعیت آب و هوا است.)، اینترنت پر سرعت، LED چهل اینچ، سشوار، اتو، صندوق امانات، سرویس چای و قهوه، مینی بار، سیستم اطفاء حریق، بالش طبی، خدمات خشکشویی و ... می باشد.

هتل سورینت مریم کیش فاصله کمی تا ساحل و اسکله تفریحی، تالار شهر، مراکز اصلی خرید نظیر: بازارهای مروارید، پردیس 1 و 2، مرکز تجاری، هایپر مارکت و ... دارد و این فرصت را برای شما میهمانان تور کیش فروردین فراهم می کند تا در فصول مناسب پیاده روی کنید و از هوای مطبوع جزیره کیش لذت ببرید.

خدمات رایگان ویژه میهمانان تور کیش تعطیلات عید نوروز هتل سورینت مریم کیش شامل: استقبال فرودگاهی، اینترنت پر سرعت، سرویس چای و قهوه، نوشیدنی برای استقبال از میهمانان، مینی بار، سرویس عصرانه میوه می باشد.

امکانات هتل سورینت مریم کیش:

روم سرویس، اتاق نشست 12 نفره، کافی لانژ 24 ساعته، ترانسفر  رفت و برگشت فرودگاهی، سرو بوفه صبحانه سرد و گرم، رستوران با سرو انواع غذاهای متنوع و نوشیدنی در تور کیش بهار ، خدمات خانه داری، اینترنت و ... می باشد. 

تلفن رزرو هتل سورینت مریم کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل مريم كيش

نماي بيروني هتل مريم كيش

 

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش یکی از هتل های قدیمی کیش در سال 1377 به عنوان یک هتل دو ستاره به بهره برداری رسید و در سال 1391 برای رفاه بیشتر میهمانان گرامی تور کیش اردیبهشت 97 بازسازی شد. هتل تماشا کیش نسبت به ساحل زیبای دریای خلیج همیشه فارس و بازار در موقعیت مناسبی قرار گرفته است که همین امر سبب شده مسافرین محترم تعطیلات خوبی را در این هتل بگذرانند. نزدیک ترین بازار به هتل تماشا کیش بازار پانیذ است و با ماشین تا هایپر مارکت و مرکز تجاری جزیره سه دقیقه، تا پلاژ بانوان و آقایان کمتر از هشت دقیقه و تا پارک دلفین و فرودگاه کمتر از ده دقیقه فاصله دارد. رستوران ها و فست فودهای مجاور که در 200 متری این هتل قرار دارد نظیر رستوران کوه نور و فست فود بومرنگ و فست فود خانه برگر می باشد.

صبحانه و نهار و شام در هتل تماشا کیش از کیفیت خوبی برخوردار است. این هتل برای رفاه میهمانان تور کیش تعطیلات عید نوروز 97  در جزیره زیبای کیش سرویس استقبال فرودگاهی را در نظر گرفته است و نیز به آنها پنجاه درصد تخفیف پارک دلفین ها را ارائه می دهد. هتل تماشا کیش دارای 60 اتاق با ظرفیت 2 و 3 و 4 و 5 تخته می باشد و از حدود 22 پرسنل تشکیل شده است. هزینه اقامت برای کودک 2 تا 5 سال در هتل تماشا کیش 7 هراز تومان و کودک بالای 5 سال اندازه یک شخص بزرگسال محاسبه می شود.

شایان ذکر است که این هتل در میدان امیرکبیر قرار دارد و تور کیش بهار 97 ساعت تخلیه اتاق ساعت 12 و ساعت تحویل اتاق ساعت 14 می باشد.

امکانات هتل تماشا کیش:

سیستم اطفای حریق، تهویه مطبوع کامل، اینترنت، لابی، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، لاندری، ماهواره، آسانسور، صندوق امانات اختصاصی در تور کیش فروردین 97، پارکینگ و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل تماشا کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش





:: برچسب‌ها: معرفی هتل های خوب تور کیش نوروز 97,رزرو تور کیش و بلیط کیش,نرخ مناسب تور کیش,بهترین قیمت تور کیش بهار 97,نوروز 97,تور های لحظه آخری تور کیش نوروز 1397 ,
:: بازدید از این مطلب : 49472
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی